Nedräkning....

Jag har ett sån enormt sug efter att få ha semester... jag läängtar otroligt mycket dit! Nu är det bara tre veckor kvar att jobba sen så kan man äntligen få unna sig av en välförtjänt ledighet..

Jag känner verkligen att jag kan behöva den nu, göra precis vad jag vill göra å komma över jobbiga saker som händer i livet.

Har én massa saker planerat.. eller ah i hjärnan i alla fall.. som många vet är jag en funderare så jag tänker å tänker sen tänker jag lite till...Både på gott och ont. Senaste tider har väl varit både och.. men så det funkar ju, å kanske inte så kontigt beroende på vissa saker eller så..

Så semeter skulle inte sitta fel.. har planerat en del saker inför de med, ( en del av dom roliga tankarna då såklart )  men allt är inte riktigt klappat å klart så inget jag tänker berätta än :D

Aja nu ska jag mysa ner mig i soffan en sista stund innan det blir sängen.. är ju en ny arbetsdag imorgon :/ så kanske vettigt att hoppa i säng i en bra tid...

men ni får ha de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0