Slutkörd..

Känner mig helt slutkörd... trött som fan är jag med.. kände det redan imorse att jag va hur trött som helst.. men bruknar alltid piggna till efter en stund , men har varit en dryg dag å seg har jag varit kan jag lova :S.. Hade längtat hela dagen på att få gå hem tre.. men blev lite ändring så jag va snäll å stannade till fyra i stället.. :) Blir ju lite komp ju så ändå rätt bra =)!

Men ja ser fram emot att det är fredag imorgon , efterso jag känner att det ska bli skönt att bara få sova lite haha å bara vara!


Efter jobber imorogn bär det av in till kinna cittyt haha, ska ta en fika med Linda ♥ Få tjöta lite å planera lite misstänker jag ?! ;) hihi! Underbart :)

Sen blir det att handla lite smått antar jag och sen hem å vila lite i soffan å bara slöa en stund.. skönt! Efter det tar jag det som de kommer... Inget mer som är planerat för helgen än så länge! Hade varit kul med en grillning m vädret nu tillåter, men vi får väl se hur det blir med den saken.

Kikar kanske in lite senare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0