Bad luck..

Jahapp då har man fått urinvägsinfektion! Gu så kuuuuul, inteeeeeee!

Jag tror helt ärligt att jag är född till otursfågel asså!
När ena skiten lagt sig så kommer nästa...

Har kommit fram till att boende är min grejj, låg två i kön på lägenheten när jag fick den , sen så blev huset vårt nu lixom..  Det enda :o

Är trött på det här nu , bilen ska vi inte ens prata om ... tror jag säljer helvetet snart. Så slipper folk sparka på den , den slipper krångla , jag slipper utgifter och jadajada..
Ska bli kul imorgon när jag ska köra den ända till björketorp så min bror kan fixa den .. hmmm ska bli väldigt intressant.
Tur jag har peters bil till ullared i alla fall...
På tal om dete, ska till gekås imorgon och handla lite... bara saker jag VILL ha lixom , bara till mig själv, Är jag fan värd. Gå å lunka i lugn å ro å bara njuta...

Vet ni vaaaa, jag är förloraad i böckernas värld , jag bara älskar att läsa.. Har alltid varit periodvis i livet , men efter allt som hänt senaste året så har jag läst en massa massa böcker. Tror att det är för att man kommer bort från verkligheten, Bara kan luta sig tillbaka å hamna i andras händelser and so on. Min Frizon!

Men imorgon när medicien hjälpt och bilen är fixad så ska jag försöka ta nya tag..

Känner mig väldigt peppad inför mina planer jag har , det är så underbaaaart, men måste kämpa på för att det ska funka, men misstänker inte det blir några problem alls , har ju bestämt mig :D

Aja kul att läsa mina negativa tankar va? bjuder på den.

RSS 2.0