Nya tag, skippa bakslag...

Oerhört värdelös på det här jag vet..
Men tror ändå inte att det är någon som läser så vad har jag för skyldigheter att uppdatera egentligen :)

Vet inte egentligen varför jag kikade in... har varit rätt trött den senaste tiden , har haft ett par riktigt tuffa veckor, sovit efter jobbet , vaken nån timma... gått och lagt mig sen sovit till morgonen and so on.

Så ser mina veckor ut ibland , eller oftast ser väl dom dåliga veckorn ut som så att jag inte sover så speciellt många timmar under en vecka.. Men har varit lungt med dom "inte sovande" veckorna den sista tiden! Tackåålov! =)

Känns som att jag mest kikar in här å skirver när jag är som mest negativ , när det lixom runnit över och blivit för mycket.. konstigt, jag som känner mig mer positiv sedan vi flyttade och jag har tänkt igenom en massa saker.

Nu är det på allvar, har insett detta och måste ta mig i kragen , så är det bara.. så att kämpa är vad om står på mitt schema det närmaste halvåret. Jag har verkligen mått dåligt pga det här så nu borde det göras något åt det.

Trivs väldigt bra med allt resterande så annars... har världens bästa pojk ♥ Trivs så otroligt braa i huset.

Kan man begöra mer?.. Jooo lite till går nog;)

se yaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0