Brush it off..

Morgonen har bestått utav att tvätta och städa lite och lite sånt..
Va nere i tvättstugan nyss och kul att den ena torktumlaren inte funkar som den ska ?! Kul klart.. men varför skulle det inte hända mig lixom... aja, får slänga i det i den som funkar sen istället.. what to doo what to do..

Det är i alla fall en underbar lördag annars, solen skiner och jag känner mig pigg för en gångs skull... för förra veckan kändes det som att jag inte sovit på flera veckor, stämmer väl egentligen , några timmars sömn blir det men sover dåligt periodvis så hinner inte återhämta mig med två-tre timmars sömn , speciellt intee när man jobbar å måste gå upp när man precis har somnat typ..

Förstår inte varför jag har sånna perioder, varit mycket mer å mer den senaste tiden.. Hjärnan vill inte varva ner tyvärr. idiot huvud man fick! Kan man byta? :)

Förstår inte varför man ska relatera till den negativa varje gång man ska förklara något eller skriva? Jävla skumt.. brush it off :) men som jag sa så skiner solen å himlen är blå.. och jag känner mig förvånatsvärt pigg , får njuta av det lilla :)

Nu ska jag ta en cigg å en redbull och bara njuta medans jag är på humöret för att göra det!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0