Det kan man undra..

Vad gör jag uppe nu lixom? Hade tänkt jobba idag , men det smög sig på igen på eftermiddagen igår.. Har sovit hur dåligt som helst i natt, legat och vridit och vänt mig hela natten! Värdelöst.. Är jag feberfri idag så jobbar jag imorgon!

Typiskt , jag som skulle ha sånt där samtal på jobbet idag, att man ska missa en massa saker ;O Men Blir väl tid för det nån annan dag istället hoppas jag :)

Sitter och funderar på när brevet från försäkringsbolaget ska komma så ja vet hur mycket jag ska betala i självrisk.. men vet i alla fall att den antingen är 3 eller 4 tusen! Ush va tråååkigt :( Det är pengarna som hade räckt till att göra en annan sak med bilen som snart måste göras! Fy.
Nä nu ska jag inte tänk mer på det...

Har andra saker att se fram emot :) På lördag blir det gekås, ska handla lite smått bara hade jag tänkt.. är så sjukt shoppingsugen alltså..  Men lär väl ändå komma hem med några påsar antar ja ;)

Hoppas vädret håller i sig å att våren kommer snart , så man kan snögga till sig lite, fixa håret och på med skinnjackan .. lät det inte mysigt? Sådär lite små kallt ute och en halsduk på och par snygga stövlar? Åh va jag längtar!! I slutet på denna veckan så är det flera fikor inplanerade redan, 3 stycken än vad jag vet , men det kan ju alltid ändraas, men än så länge så...

Sen har jag förhoppningsvis ännu en.. Den roligaste.. ta igen förlorad tid och händelser <3 saknat enormt!


Det är dessutom något jag oxå har fuderat väldigt mycket på... när det gäller prioritering, för att må bra så ska man ha bra människor omkring sig, insett att det är det viktigastE! Får se till att ha det lite oftare, träffa mina underbaringar som jag verkligen har! <3

Klockan är halv sju å här sitter jag... trött med huvudvärk..
Sova kan jag inte så får bli att ligga i soffan framför tv:n å försöka vila upp mig så gott det går :)

Ha't sålänge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0