Bakslag...

Vilket bakslag med snö idag ;O värdelöst som fan :( men aja ska väl bli vår nån gång så..

Har inte hänt så mö det sista, bara varit jobb och sånt :) Har inte fått ordning på bloggen riktigt heller men det skiter jag i för tillfället , vem bryyr sig lixom ;) !

Hmm funderar på vad jag ska göra fram till klockan blir 6 å jag har tvätt tid.. städade ju hela stället igår.. kommer väl på nåt..

Ta en cigg och njuta utav det fina vädret är vad jag ska göra nu :/

Bye...

Förövrigt så har en nån kattf*n  varit uppe och gått på tangentbordet på datorn så nu sitter knappar löst? får inte dit dom igen nån som vet hur man gör.. så jävla störande går knappt att skriva :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0