Just det ja...

Fyllde år i fredas med , tack för alla gratulationer! ... känns inte ett dugg annorlunda att ha blivit 22 hah!


Depp...

Ja det spelar ingen roll att solen skiner, jag är i behov utav uppmuntring å shopping :( ! Min vanlliga tur satte in idag med ;)

Idioten som körde på min bil på parkeringen och inte kände för att lämna en lapp utan en gigantisk buckla kan gärna höra av sig!

Hur klantig får man vara?

Asså jag måste vara den klantigaste människan på jorden! Helt sjukt.. :( Backade på en annans bil på jobbet när jag skulle åka hem idag!! På min bil blev det ingenting typ, hade inte brytt mig om det hade blivit det heller... men surt, man blir så paff å sen så är det så jävla skämmigt att det inte finns , men jag som är född till klant... bara sånthär som händer mig :( Tråkigt nog det rätt mycket på andraa bilen , FAN FA FAN!
Pratade med mitt försäkringsbolag nyss å det va la inte så värst roligt.. har ju inte fått ihop någon "bonus" Om man säger så för jag itne har haft försäkringen så länge,, kanske ett år knappt det. Misstaget kommer "bara" att kosta mig 8400;-! SUGIT VÄRRE! aja inte mkt att göra åt... får skylla mig själv.

Bättre om jag håller mig bortsa från allt å alla så slipper det hända något! Bra idé ? Finns nog inget som hade varit bättre... Man blir så jävla arg på sig själv.. fy fan fan fan fan fan ...


RSS 2.0