Sommaren ä underbar

När det väl kommer fint vädeer då vill säga. verkar bli rätt bra väder denna veckan.. å det är väl en jävla tur eftersoomm de två första veckorna av semestern inte varit allt för bra!!

Idag har det varit rätt mycket i görningen.. Belv först en träff med Linda, välbehövligt för att prata ikapp om man säger så.. Lär göras om snart;) Så vi satt tjöta ett bra tag sen kollade vi lite i affärer!

Efter det så blev det en tur hem för att bara ta det lugt innan nästa tur ut... blev upphämtat av en vän för att åka till borås å kolla bio med tjejerna.. Blev en riktigt mysig kväll, både uteservering före och efter bion.. Kan inte bli mycket bättre!

Guuuud va jag älskar uteserveringar, å speciellt nu på semestern när man på en helt vanlig måndag bara kan sitta där å slippa tänka på klockan.. Bara umgås å ha det gött helt enkelt. ME love it, fast specillt i varberg.. så lär bli några sånna kvällar framöver hade jag tänkt!

Jag oh Linda fick planerat in lite shopping framöver :D Så när nästa moneyday comes så ska vi ut å shoppa :D Det vi kan allra bäst ;) haha..

Nu hade jag tänk slappa lite å busa med det nya tillskottet här hemma , sen blir det dusch sen ska jag krypa ner i soffan brevid hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0