Gu så härligt?

Jaha då har man varit en sväng på volvo för att kolla upp va dom tyckte om bilen... blev en skadeanmälan till försäkringsbolaget, och så blir det omlackering av hela passagerarsidan på min bil! Så jävla roligt .. eller va säger ni? :) Eller inte direkt... blir av med bilen i en vecka under tiden det fixas till sen .. men får svi över ;) Kunde jag inte ha krockat hela bilen istället? Det hade passat min tur bättre;)

Men jag får väl se det possitiva att jag bara behöver betala självrisken ... och det för att idioter inte kan köra bil :( Gu så härligt! Eller inte.. som jag säger - ironi är min bästa vän nu för tiden!

Då är det bara att vänta å se vad som händer här näst :) lär väl vinna pengar på lotto NOT! Kommer väl en fet restskatt istället bara för att ... Aja think positive! Jag kan om jag vill...

Nu har jag inte tid att sitta här å dega, ska göra nödvändiga saker sen försvinna i musikens värld ett tag hade jag tänkt!

NU ska mathilda vara glad hade hon tänkt :D

Ha'T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0