Lucky me

Ja då fick man gå hem från jobbet igår för kroppen sa ifrån och ville inte vara med längre, inte så konstigt kanske när alla andra har varit sjuka! Tror jag hade feber igår sov från att jag kom hem till fem på kvällen nån gång sen va det inte problem att sova vid nio igen och sen vakna åtta idag ...

Känner mig dock lite bättre idag så jag hoppas att jag ska kunna jobba imorgon igen , klarar inte av att vara hemma, så jävla tråkigt, sen förlorar jag massa pengar på det med! Så känner att det är värt att jobba även fast man är lite halv kass, bara man inte har feber lixom :)

Nu ska jag betala räkningar hade jag tänk , det är ju så roligt att göra.. inte så va ..

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0