Måndag snart tisdag..

Fort det går... aja i alla fall så blev det gekås i lördas och jag fick inhandlat en hel del grejer som jag verkligen va ute efter - Nöjd!!! :) Utöver det så blev det en lugn helg , sååå skönt!

Blev en massa fikningar i fredas med , ska lätt göras om snart! Trevligt värre ♥

Denna veckan är väl egentligen inte så intressant , blir kanske nån enstaka fika i veckan sen inte något mer planerat, bara jobb...

Trivs bra med hur jag har det nu, fast förändringar gällande andra saker är på väg.. bara få motivationen till det! Motivationen till jobbet och så har blivit bra nu.. känns som vanligt och det rullar på.. skönt  att det gick fort.. jobbigt annars! Tar jag tag i det nu kommer det bli riktigt bra och jag kommer att må så mkt bättre.. Men som sagt få tummen ur röven är inte alltid det lättaste! Men har ett nytt tänk nu än va jag haft förut å misstänker att det inte blir så svårt ändå..;)

Nu är det maatlaging sm gäller... och hungrig är jag oxå så det passar ju ganska bra ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0