oops!

Råkade visst somna framför tv:n i två å en halv timma, inte så konstigt kanske när det enda som gick va tv shop typ haha å det finns ju inget tråkigare.. sen så kan det ju oxå vara så kanske för att jag inte sovit så mkt under natten!

Har ont i nacken och ryggen nu med , antagligen för att jag har legat ner så mkt , min kropp är inte van det där!

Solen skiner idag med- underbart! Ingen frisk luft har man fått under dessa dagar heller, ush va jobbigt det känns! Att inte kunna vara ute!

Föresten i söndas så va vi i överlida, tog en promenad till sjön sen grillade vi korv å vissa roa sig på isen haha! Blev ett gött gäng som va ute bland annat P och hans föräldrar, småbröder, moster med kille, Thomas & Amanda + en vän till dom och till slut Emil & Jossan + bebis, :) Så vi hade en jätte trevlig söndag i den fina vädret !

Nu ska jag försöka få i mi lite frukost, känner mig inte hungrig men måste äta något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0