Ta tag i det...

Tisdag.. Vaad mer kan man säga, är precis som vilken dag som helst.. eller ah inte som en fredag och en lördag kanske men resten av dagarna är i stort sätt detsamma, dom hade kunnat heta precis samma sak!

Då har vi gått in i sista veckan innan lön, känns alltid lika skönt när det närmar sig... även fast man vet att dom försvinner ganska fort ändå.. men det är väl känslan att ha dom nån dag i alla fall som göra det haha..
Ska bli en sväng till gekås hade jag tänkt.. denna gången ska jag bara handla sånt jag vill ha och ine sånt jag behöver... har blivit så nu det senaste pga att jag behövde en del till lägenheten och allt det dära..

Jag trivs något enromt bra  här i lägenheten! Kunde inte blivit en bättre, sån jävla tur att jag tackade ja! Planering och allt är hur bra som helst, har en del kvar är det gäller att få upp lite saker på väggarna och så men annars så är de rätt så bra ordning. Jag älskar det.

Då tillbaka till det här med prio.. känner att jag mår bättre å bättre gällande allt typ.. Det är första gången på flera år som jag prioriterar mig sjäv... och stuntar egentigen i vad någon tycker! Jag har fuderat och funderat ett bra tag nu och har kommit fram till att det är det som behövs.. för aatt jag ska kunna må bra och tycka att saker är roligt... för som det har varit den senaste tiden så har verkligen ingenting varit rolig..
Men blir väl lätt så när det är mycket och man är deppr. och sen när man mår som sämst så kommer det ännu mer saker sådär... lite så skit här å där... tillslut tappar man allt..

Så för ett tag sedan blev det en paus i från jobbet för att bara VA! Spendera tid för mig själv! Det va väl behövligt.. det blev ju lite strul på jobbet å en massa tråkiga saker så jag kände att där va inte stället som fick mig att må bra just då..

Motivationen har varrit i botten , när det gäller allt... men i största del så har det väl gällt jobbet, har haft nada motiovation till att ens gå upp ur sängen och gå dit... Men klarade av förra veckan rätt bra ändå , även fast det varit den västa på länge..

Om man ska se hur det ser ut denna veckan så känns det bättre. kan inte säga att motivationen är på topp.. men det går framåt.. bara man "vänjer" sig i gen så denna veckan ska nog inte vara några problem tror jag.

Nästa vecka är det en massa på g på jobbet, det är fackmöte, och så ska jag ha sånt Pu samtal, även en liten kurs är inbokad, så det blir en händelserik vecka!
Fast det är bra , tiden går fort och man får göra lite annat mot vad man brukar..

Känner att förändringarna som jag gjort sen slutet på förra året har lett till något bra.. vissa saker va väldigt tråkiga , men jag kan säga att det nu känns som att det va helt rätt!

Våren börjar närma sig och jag har nog aldrig längtat så som jag gör nu.. synd att det lär ta ett ta till innan den är här.. men har an väntat så länge som man redan gjort kan man väl vänta lite till antar jag..

Nu ska jag väl inte sitta här och tjöta mer... har hur mkt som helst som jag hade kunnat skriva.. men tänkte lämna lite åt fantasin , för allt ska man inte dela med sig utav, För ens eget bästa;)



Du!-  det kommer gå vägen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0