Längesedan...

Väldigt längesedan jag blogga nu... men har annat för mig , antar jag haha!

Ja då har snart halva semetern gått... fort det går, men som vanligt dårå.. Hur skönt som helst att ha semester, det var något jag verkligen behövde kan jag lova.. mer än något annat. Få hitta på kul saker å bara göra som man vill! Slippa allt det tråkigt å ja få lite distans från allt som har varit.

Nu är "slutetappen" snart här eller vad man nu ska kalla den... Sista veckan på semester bli det begraving "nummer två" Då är det urnsättning. Sen så är den biten avklarad , då den riktiga bearbetningen kan börja antar jag.. man fattar inte riktigt vad som hänt än.. jag gör det i alla fall inte tror jag ... för det lixom kommer och går...
Men det är väl så det ska vara..

Jag har funderat mycket under semestern å nu har jag dragit igång med planerna inför tiden framöver... Mer säger jag inte om det :D

Har varit i skåne ett par dar med om jag inte sa de .. men det regnade mest så all rastllösa regn tid fick oss att åka hemåt för att inte slösa för många dagar av semestern på tråk! Så nu är det hemma som gäller å självklart (om vädret vill sig) Så blir det en massa turer ner till kusten för att bara njuta...

Med det säger jag tack för mig på ett tag igen om jag känner mig själv  .. men kikar in längre fram!

Ha't bra så länge så ska jag bearbeta å ta tag i det som ska... hööörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0