En massa som snurrar..

Ja som många nu säkert redan vet;) Så har jag haft en hel del att tänka på de sista veckorna.. jag vet egentligen inte vad jag tänker.. Det lixom bara hoppar på mig då och då.
Jag förstår inte varför jag och bakslag hör så himmla bra ihop ?! Men nu kan det ju knappast bli värre så ah...
Jag har funderat nu dom sista veckorna .. och det enda jag egentligen haft tur med det sista är att jag fick lägenheten då i början på året även fast jag låg 2:a i kön..
Dom ringer vä snart å säger "att huset ska prängas ni måsste flytta" Skulle ju verklinge inte förvåna mig..

Det finns nog inget som förvånar mig särskillt mycket nu för tiden..

Jag känner mig så disträääää , helt sjukt , kan komma på mig själv på jobbet med att fyra timmar har gått och jag minns knappt vad jag gjort :S Helt sjukt....

Känner att det snart är dax för lite migrän med... alltid roligt med lite sånt NOT! 
Sen är perioden tillbaka då jag knappt sover :/ Så att sova 5-6 timmar totalt på några dagar är inte så nyttigt har jag hört..

Denna veckan kommer bli en utav dom tuffaste jag någonsin varit med om misstänker jag.. Har röjt ut i pappas lägenhet idag.. Känns som man röjer bort någons liv å sen är allt bara borta .. det är helt sjukt.
Saker som borde vara privat och kort å ja allt. Tog några minnes grejer!! Tror inte jag har fått in i skallen än vad som hänt...

För är man 22 år så ska ens pappa leva tills man själv minst är 100 i alla fall..
Det går upp och ner hela tiden med känslor, men mest ner.. deppen smyger sig på ju längre tiden går nu , antagligen för att det sjunker in...

Nu går jag och oroar mig inför fredag.. inget at oroa sig för men det är då det är begravning...

Nu vill jag inte tänka mer, hoppas på i alla fall 5 timmars sömn inatt!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0