härligt

Då va tisdagen gjord, Skönt! Varit en rätt slapp dag , blev en lång frukost på jobbet idag då vi blev bjudna på lite frallor som uppskatting :) Sen så har jag haft möte .. Så kom ganska lätt undan denna dagen haha!
Imorgon är det onsdag, då vet man att det börjar närma sig helg igen då brukar det gå så bra så :)

Tråkigt att man inte hade någon bilnyckel i morse när man skulle till jobbet :o haha men det löste sig ändå :) tack!
Slapp jag börja sju å sluta fyra, dödens tråkigt, gillar att börja sex hellre!

Åh vad jag längtar till slutet på månaden nu ... planering av shopping och utgång är gjord! Härligt värre, har längtat faktiskt, ett tag blev jag lite trött på det när man va ute ofta , men nu ska det bli redigt kul igen , att snygga till sig lite å allt det dära :) Sen är ju inte sällskapet helt fel heller hihi :) Så det blir en shoppingrunda innan dess, längtar såå.. mysigt att å kolla på allt roligt små plock , och kläder då självklart.

Alltid roligt när man har något att se fram emot ! allt blir så mkt roligare då ;)

Nu ska jag nörda lite sen vet jag inte vad jag hittar på...

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0