One last breath..

Har fuderat lite ( som jag gör väldigt mycket nu för tiden) Och att musik kan ha en så stor betydelse i ens liv! Skulle aldrig klara mig utan den.. man lyssnar på musik när man är , glad, ledsen , vill bli peppad, ja alltid. Skulle jag varaa på jobbet och inte ha någon musik så blir det en usel daG! Sjukt egentligen..

Det finns alltid ny braa musik att få tag i och variationen är enorm! Hur man kommer på ett nytt sound när det redans finns så mkt förstår jag faktiskti inte haha!
 
Veckan brörjaar vända sig mot helg, skönt, trött som ett as denna veckan , (eller som alltid känns det som)
Har inget planerat denna veckan än så länge.. skulle ha åkt till visko och kolla skor idag hade jag tänk.. men så fort jag kom hem efter jobbet så försvann all ork ur mig totalt.. så kanske tar det imorgon! Kul att kolla och se vad som finns så man kan bli sugen på att inskaffa sig längre fram ;)

Helgen ser rätt lugn ut , men kan va skönt att snappt göra någonting , för bestämmer man att man ska göra "ingenting" så blir det väldigt sällan så....

Nu ska jag sluta tråka ut er och läsa mig en tidning ♥ :p Evigheter sedans jag ens köpte en :o men idag fick jag med mig en hem;)


Bjuder på livsnjutning.... :

Creed - One Last Breath

Creed - Higher ♥

Creed - Don't stop dancing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0