Övertid...

Passade på idag när jag ändå va på hugget å drog en timmas övertid på jobbet :) Gött att göra så när jag till läkaren på torsdag för att få recept å sånt..

Sen på vägen hem passade jag på att springa in på jysk för att köpa en sån klädställning man kan hänga upp alla blöta kläder på när man tvättat... för tvättstugan funkar inte riktigt som den ska här på området än;) Blir så antar jag.. så måste ha nånstans att häng upp kläderna när jag tvättat... ska nämligen göra det idag så tänkte att det vore bra å införskaffa sig en sån just idag :D

Ska bli så skönt sen ikväll att lägga sig i en redbäddad säng , det är det bästa!

Har planerat en massa massa framöver... mycket på jobbet med kurser å sånt hit å dit.. men sen oxå lite äventyr;)
Helgen runt den 25:e så ska jag å Linda ha en riktig shoppinghelg:D vi drar till ullared på fredagen för att ha lite sköjj , sen så passar vi på att ta ikea en utav dom andra dagarna där ;) Är så att man nästan redan längtar tills då.. haha!

Nu hade ja tänkt att bra njut av det underbara vädret och det underbara humöret jag plötsligt fick :D

Ska pyssla lite här hemma sen idag med :D mysigt värre <3

Egentid is goood for the soul! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0