Sol ♥

Älskar att vakna och se solen skina ute, jag längtar så fruktansvärt till våren är här på riktigt!! Helt sjukt va man kan längta efter något så otroligt mycket!

Fick köpt mina fin fina byxor igår, i love them!  Jag som är så kräsen när det gäller jeans,, men denna gången blev det hur bra som helst =)

Det har varit mycket tankar i hjärnkontoret den senaste tiden , men hör väl till... Har även varit på företagshälsovården för att få bukt med den jävla irriterande ( går ej att leva med) huvudvärken som jag har misstänkt är migrän.. Och JA det är det :( Men det possitiva är nu att jag kan få medicin för det som verkligen hjälper :) Ska tillbaka den 17:e för recept å lite så ! Skönt!

Så mkt mer hade jag inte just nu .. återkommer kanske senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0