Woho..

Dagen bara flög förbi å nu sitter jag här... har hunnit jobba hela dagen , sen efter det tankat bilen ( svider lika mycket varje gång = dyrt) Efter det blev det turen till borås å Ica maxi för att handla lite mat :) Känner mig nöjd :)!

Just nu funderar jag på vad jag ska ätaa, har ju hur mkt som helst gottigt att äta.. men svårt att bestämma mig :o Men lär nog komma fram till ett bra beslut misstänker jag :) gått min rond på jobbet idag , lite förvirrande men roligt, kommer säkert in i det snart å får tänket, ska ju iväg på kursen snart med så det blir nog toppen :D

aja nu ska jag betala lite räkningar, mindre roligt, men sen när det är gjort kan man spendera resten på något roligt haha!

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0